Sodala, leider nix gwesen im Salzkammergut… 6:2 Niederlage

zwoa fans ham nu mit URW Shirts ausgestatten werdn miasn :)zwoa fans ham nu mit URW Shirts ausgestatten werdn miasn :)

Nach ana ca. 2 stündigen Anfahrt sama in Laakirchen im schönen Salzkammergut am Traunsee ankema. Dort trafen wir de jungen Ohlsdorfer an. Heid woa sogoa zum ersten Mal der Südtiroler Roland Brunner am Start.

A boa URW Fans woan a do und am Anfang woans sogoa in da Überzoi :) 


Na guad dann moi zu de Spiele…

Wie immer am Anfang mit de zwoa Herrendoppi…

Martin und Ales kämpftn im 1. HD gegen Baumgartner Florian und Sturm Thomas. Der erste Sotz wurde zu 19 für URW entschieden, jedoch hats im zweiten leider schon wieda ganz anders ausgschaut mit nur 10 Punkten. Somit kimts zum 3. Satz und der is nu moi spannend wordn, aber es hot leida wida ned ganz greicht und da der erste Punkte geht mit 21:19, 10:21, 19:21 an Ohlsdorf. (Ales darf in Zukunft ka Blut mehr bei am Spü dringa :) )

Aba es hat glei wieda an Punkt für URW geben, mitn 2. Herrendoppel. Andi und Christoph ham gegn Brunner Roland und Baumgartner Tobias gspüt. Anfangs woa de Sach ziemlich ausglichen und da erste Satz geht 21:19 an URW. Im 2. Satz is guad weidaganga und is dann a gwuna woan mit 21:16. Und des woa da erste Punkt für URW. Jupiii J

Das nächste Spiel war das Damendoppel… Andrea und Maria san gegen Riernössl Brigitta und Fröhlich Maria antretn. Motiviert gingn die beidn ans Spiel und ham des erste mal wirklich gut zamgspüt. Aber des Glück war ned auf da Seit von URW. Mit 22:24 verloren se den 1. Sotz. Naja im zweiten Satz drehte sich der Spieß und se gewonnen mit 21:18. Der dritte woa dann wida sehr bitter und geht an Ohlsdorf.

Somit geht’s mit 2:1 für Ohlsdorf weida mit den Herreneinzel.

Ales hot gegan Wimmer Thomas gspüt. Auch des Spü woa sehr knapp und wiedermal eine 3-Satz Partie. Da erste Satz geht glei an Wimmer in der Verlängerung mit 24:22. Aber Ales hoid si des wida zruck und gwinnt sowoi den zweitn, ois a den dritten zu 19. (…ohne Blut geht’s besser)

Naja des woa leida da letzte Punkt für URW…

Im zweiten Herreneinzel war Brunner Roland gegen Martin im ersten Satz anfangs weit vorne und Martin hot leider den ganzn Satz ned gscheid ins Spü gfundn und verlor mit 21: 13. Aber a im zweitn is ned besser woan und der geht ebenfois zu 13 an Brunner. Somit stehts 3:2 für Ohlsdorf.

Andrea hat gegen Fröhlich Maria im Einzel gspüt. Si hat si guad gfühlt und hat a gwisst wos spün wü und hat viele Ideen ghabt. Aber im ersten Satz hots Probleme mit den Service bzw mit der Decke bei den Service ghabt und der Satz geht zu 9 an Fröhlich. Im zweiten woans doch wieder zu viele Fehler und Andrea verliert den zweiten auch zu 9.

Bei den Einzeln föt jetzt nu des dritte Herreneinzel mit Andi gegn Sturm Thomas. Nu amoi a 3-Satz Partie… Der erste Satz geht zu 14 an Sturm, aber im zweiten is wida spannender woan und Andi holt si den Satz mit 21:18. Genau wie in 2 Doppel woa des Glick wieda ned auf unsara Seit und da dritte Satz geht mit 21:11 an Ohlsdorf.

Somit stehts 5:2 für Ohlsdorf und im Mix ham dann de Ohlsdorfer nu an Punkt drauf graigt… Mit zu vieln Eigenfehlern und vorallem vieln Servicefehlern verloren Christoph und Maria gegen Riernössl Brigitta und Baumgartner Florian wieder knapp mit 18:21 und 20:22.

Somit geht de Begegnung mit 6:2 an de Soizkammerguada.

Naja schade Marmelade…

Trotzdem woa ma beim Essen dann mehr oda weniga guad gelaunt und nachdem Ales seine Prinzessin griagt hot sama wida obgedüst in die Hauptstadt und jetzt mias ma se ausschlofn für moang…

Do foar ma noch Mödling und wir brauchen ganz ganz vü Fans de uns unterstützen. :)